"sapur supur" sarkısı rap değilmi??? ve rapçiler bu sarkıdan utanıyormu???
karayansima
16 Mayıs 2006 Salı / 21:56
ismail y.k
buda rakçı (Allah belanı versin)
ne yani adam rap demiyormu "sapur supur" bir rap sarkı değilmi??? ne yani eger bir rapçi isen yapılan iştenmi utanıyorsun????
burda sorulan soruya geyik bir cevap verdiğimi nerden çıkardın ben gayet ciddiydim... ama sanırım albümün tamamı rap değil diye böyle konustun...
tekrar soruyorum bu sarkı rap değilmi??? ve siz bu sarkıdan utanıyormusunuz???