Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiye'nin en iyi rap cisi kim?

  • narkozz • 16 Mayıs 2006 21:05 • #498846
    sagopa kajmer, fuat, ceza vs vs..
    bunlar biz gençlerin en çok dinlediği müzik olan RAp'in en başarılı temsilcileri. peki GARAJ gençleri hangisini en çok beğeniyor?
  • karayansima • 16 Mayıs 2006 21:56 • #498849
    ismail y.k (beni tanıyanlar bilir:))
  • Holy_Bastard • 16 Mayıs 2006 23:06 • #498855
    sagopa kajmer, fuat, ceza vs vs..
    bunlar biz gençlerin en çok dinlediği müzik olan RAp'in en başarılı temsilcileri. peki GARAJ gençleri hangisini en çok beğeniyor?


    Gençlerin en çok dinlediği müzik RAP'mi?! Bizim niye haberimiz yok?

    Ben rap sevmediğim ve dinlemediğim için yorum yapamayacağım ama kendi sevdiğiniz müziği milletin gözüne sokmaya çalışma saçmalığını da bırakın artık...
  • kare-te • 16 Mayıs 2006 23:22 • #498859
    da hui
    16 Mayıs 2006 Salı / 21:44
    Gülben Ergen, Fatih Ürek, Petek Dinçöz en sevdiklerim
    bunlar rakçı ya
    karayansima
    16 Mayıs 2006 Salı / 21:56
    ismail y.k

    buda rakçı (Allah belanı versin)
  • Holy_Bastard • 16 Mayıs 2006 23:26 • #498860
    Gülben , Fatih ve Petek hakkında söylediğin doğru ama İsmail Y.K. bence rock yapmıyor...En azından artık yapmıyor...Sattı davayı , popülarite uğruna yumuşadı , eskiden ne adamdı yaaavvv...
  • karayansima • 16 Mayıs 2006 23:46 • #498865
    "sapur supur" sarkısı rap değilmi??? ve rapçiler bu sarkıdan utanıyormu???

    karayansima
    16 Mayıs 2006 Salı / 21:56
    ismail y.k

    buda rakçı (Allah belanı versin)


    ne yani adam rap demiyormu "sapur supur" bir rap sarkı değilmi??? ne yani eger bir rapçi isen yapılan iştenmi utanıyorsun????
    burda sorulan soruya geyik bir cevap verdiğimi nerden çıkardın ben gayet ciddiydim... ama sanırım albümün tamamı rap değil diye böyle konustun...

    tekrar soruyorum bu sarkı rap değilmi??? ve siz bu sarkıdan utanıyormusunuz???
  • pUnKeR • 17 Mayıs 2006 01:24 • #498875
    benim.
  • kare-te • 17 Mayıs 2006 02:01 • #498877
    Allah belanı versin ismail yk

    sen allah belanı versini dinlemedinmi :)))))))))))))99

    http://rapidshare.de/files/20272549/02-ismail_yk-allah_belani_versin-nism.mp3.html
  • Holy_Bastard • 17 Mayıs 2006 12:15 • #498914
    Hayır benim!
  • CaFeiN • 17 Mayıs 2006 12:22 • #498915
    İsmail Yk R and B eskçiymiş
    Bkz. R&B ve arabesk birleşimi...