Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

türkiye'nin en iyi rap cisi kim?

  • bigbooots • 26 Haziran 2006 17:09 • #502055
    ben küçükkene bir dönem cartel, erci-e, karakan filan dinledim.. :)

    bugün bakıyorum da; onların birer politik duruşları vardı, sistemelere, haksızlığa karşı isyanları vardı.. bugünkülerin isyanları, kinleri birbirlerine!! sürekli bir sidik yarıştırmadır gidiyor..

    onlar müziklerinde anadolu ezgilerini, türk enstrumanlarını bariz bir şekilde kullanırlardı.. bugünkülerde maalesef bu yok!!

    onlar sadece şekil ile şemal ile bu müziğin icra edilemeyeceğini gösteridiler bize!! bugünküler snop kültürünü yaşatmaktan başka birşey yapmıyorlar.. nedir bu şekilcilik kardeşim!! kendiniz olun, kendi müziğinizi icra edin, sentez yapın!!

    neyse, benden bu kadar..
Bu konunun tüm mesajları