ben küçükkene bir dönem cartel, erci-e, karakan filan dinledim.. :)
bugün bakıyorum da; onların birer politik duruşları vardı, sistemelere, haksızlığa karşı isyanları vardı.. bugünkülerin isyanları, kinleri birbirlerine!! sürekli bir sidik yarıştırmadır gidiyor..
onlar müziklerinde anadolu ezgilerini, türk enstrumanlarını bariz bir şekilde kullanırlardı.. bugünkülerde maalesef bu yok!!
onlar sadece şekil ile şemal ile bu müziğin icra edilemeyeceğini gösteridiler bize!! bugünküler snop kültürünü yaşatmaktan başka birşey yapmıyorlar.. nedir bu şekilcilik kardeşim!! kendiniz olun, kendi müziğinizi icra edin, sentez yapın!!
neyse, benden bu kadar..