Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Saksafon isimli enstrumana büyük hakaret...

  • JimiExperience • 18 Mayıs 2006 01:20 • #498979
    Merhaba arkadaşlar bu enstrumanı artık kimse çalmak istemiyor.çok iyi bir jazz enstrumanı'dır.özellikle george michael'ın careless whisper parçasında giriş çok iyi bunun dışında jazz'ın vazgeçilmezidir bu enstruman.bu enstrumana yapılan "iğrenç hakaret"kaldırılmalı diyorum.

    Not:Lütfen adam gibi yorumlar yapalım.çünkü bir çok geyik adam çıkıp saçma sapan yazılar yazacak iyi biliyorum.bu enstruman'a saygı duyulmalı diyorum.adam gibi yorum yazacaklar ne diyorlar acaba?

    Herkese "SAYGILI" yorumlarından dolayı şimdiden teşekkür ederim.
Bu konunun tüm mesajları