Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Saksafon isimli enstrumana büyük hakaret...

  • Nem • 18 Mayıs 2006 02:16 • #498988
    Enstrümana herhangi bir hakaretin söz konusu olduğunu zannetmiyorum, böyle bir nedenden dolayı kimsenin "saksofon" çalmak istemediğini de zannetmiyorum. Standardın biraz dışında kullanılan bir saksofon dinlemek isteyenlere de Dandadadan adlı grubu öneriyorum, konuyla biraz alakasız olsa da..
Bu konunun tüm mesajları