Enstrümana herhangi bir hakaretin söz konusu olduğunu zannetmiyorum, böyle bir nedenden dolayı kimsenin "saksofon" çalmak istemediğini de zannetmiyorum. Standardın biraz dışında kullanılan bir saksofon dinlemek isteyenlere de Dandadadan adlı grubu öneriyorum, konuyla biraz alakasız olsa da..