Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Saksafon isimli enstrumana büyük hakaret...

  • Duyulmaz • 18 Mayıs 2006 13:22 • #499004
    zor bir enstruman olduğu için insanlar bu enstrumanı çalmakdan korkuyorlar daha doğrusu başlamak istemiyorlar bence ama yapan da yapıyor.zaten bu alete hakaret eden adam değildir,müzikden anlamaz.Saygısızın tekidir ki böyle bi adamı zaten sizin gibi kişiler kale almayacağı için sorun yok.Son olarak da izmirde Wanted grubunda Engin di galiba,gidip dinlemenizi tavsiye ederim.
Bu konunun tüm mesajları