eğer yapılan her saçma espriyi ciddiye alacaksak nasıl insanlar saksofon çalmayı istemiyorlarsa (iddia edilene göre!) benim de viyolonsel çalmamam lazım. malum bacaklarımızı açıp çalıyoruz ya (!) ama bu tip saçmasapan esprileri ciddiye alan bir profosyonel müzisyenin varolduğunu düşünmüyorum ben...