Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Saksafon isimli enstrumana büyük hakaret...

  • violoncellist • 19 Mayıs 2006 13:31 • #499113
    eğer yapılan her saçma espriyi ciddiye alacaksak nasıl insanlar saksofon çalmayı istemiyorlarsa (iddia edilene göre!) benim de viyolonsel çalmamam lazım. malum bacaklarımızı açıp çalıyoruz ya (!) ama bu tip saçmasapan esprileri ciddiye alan bir profosyonel müzisyenin varolduğunu düşünmüyorum ben...
Bu konunun tüm mesajları