Mor Ve Ötesi hakkında bir sürü kötü yorum duydum... onlar gey, onlar müslüman değil falan gibi... Bu yorumları doğruluyor musunuz veya Mor Ve Ötesi gibi kaliteli bir gruba yapılan bu tür yorumların yanlış olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Ayrıca başkasının cinsel ve dinsel tercihleri kimseyi ilgilendirmez... Önemli olan müzik...