Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • memoscream • 18 Mayıs 2006 23:29 • #499052
    Mor Ve Ötesi hakkında bir sürü kötü yorum duydum... onlar gey, onlar müslüman değil falan gibi... Bu yorumları doğruluyor musunuz veya Mor Ve Ötesi gibi kaliteli bir gruba yapılan bu tür yorumların yanlış olduğunu mu düşünüyorsunuz?

    Ayrıca başkasının cinsel ve dinsel tercihleri kimseyi ilgilendirmez... Önemli olan müzik...
  • narkozz • 18 Mayıs 2006 23:36 • #499054
    katılıyorum
    bize ne adamların cinsel eğilimlerinden kardeşim :D
    Bize kötü örnek mi olucaklarmıs seçen seçmiş dinini.yapan yapmıs cinsel tercihini puahahah:D
    kaliteli grup gerçekten
    başarılarının devamını diliyoruz
    bizi o güzel müziklerinden mahrum bırakmasınlarda
    naparlarsa yapsınlar :)
  • crancorei • 18 Mayıs 2006 23:50 • #499055
    Mor ve Ötesi Türkiye`de kendine ait bir duruşu olan ve kaliteli müzik yapan nadir gruplardan biridir.Adamların tercihlerini boşverelimde ortaya çıkan işin kalitesine bakalım bence.Bu derece üretken olan ve düşünebilen sanatçılara(hakediyorlar bu sıfatı) ihtiyacımız var.Ya da en azından benim var :))) Mor ve Ötesi hep hayatımızda olsun
  • da hui • 19 Mayıs 2006 00:53 • #499067
    Mor Ve Ötesi hakkında kötü yorum yapmışlığım vardır ama yok gaymiş, ateistmiş bağlamaz beni. Adamlar müziği yapıyordur ya da yapamıyordur olay budur :)
  • JackSparrow • 19 Mayıs 2006 01:07 • #499070
    Bir tanede ben ekliyim. Buakşam konserindeydim. Beyaz kumaş pantolon üzerine nubuk ceket ve siyah converse ile sahneye çıkıp siyasi görüş satmaya çalışan bir frontmankleri var...
  • narkozz • 19 Mayıs 2006 01:20 • #499075
    Bir tanede ben ekliyim. Buakşam konserindeydim. Beyaz kumaş pantolon üzerine nubuk ceket ve siyah converse ile sahneye çıkıp siyasi görüş satmaya çalışan bir frontmankleri var...

    af buyur ne dediin??
  • karayansima • 19 Mayıs 2006 01:24 • #499077
    siz böyle ortaya harun gaymı bilmem adamlar ataistmi diye dolasırsanız bunları okuyan herkes "ates olmayan yerden duman tütmez" mantıgı ile kafalarında farklı düsünce olusur... bence eger forumu açan arkadas mvö seveniyse bence yaptıgı is grubun kötülüğü harici bise değil...
  • 507 • 19 Mayıs 2006 01:38 • #499083
    yaptiklari isler sonucu haksiz kazanclarini ve servetlerine servet katilmasini hazmedemedigim grup evet. zira telif odemeye kalksalar, culsuz kalacaklardir.

    muzikle alakasi sarkinin pop olmamasi ve catchy'ligiyle dogru orantili olarak "bu suxxx/bu rlzzz"dan orteye gecmemis, hayatinda hic radiohead dinlememis insanlardan gordukleri deger ve takdir zerre umrumda degil. yaptiklari seyin farkinda olarak onlar bundan tatmin oluyorlarsa, diyebilecegim hicbir sey de yok.

    hicbir zaman ilgimi cezbeden, kulagimi kabarttigim bir grup olmadi mor ve otesi. cambaz'in klibine denk gelmistim televizyonda, sarki girdi, "2+2=5 lan bu" dedim. sonra sorusturduk ki arkadaslarin patlamayan onceki calismalari radiohead cover'i tadindaymis zaten. en tazesi de bu misal, hic kasmadan (bkz: sirket/@can). su anda the bends seviyesindeler, ok computer'i merakla bekliyoruz hahah. duruslari bile radiohead'den. bugun yarin "biz politik bi grup degiliz, politik insanlardan olusan bi grubuz" derlerse sakin sasirmayin. tarz degistirirlerse hakeza.

    yine kil olmanin ivmesiyle sonradan ogrendik ki hatun tekin, thom yorke olmak istiyormus. grup da radiohead. hahahahah! kasini gozunu agzini yuzunu yamultarak sarki soylerek thom yorke olabilecegini sanan bir insana ancak milkinis pakedimden 1 parca verebilirim. yakinda the eraser cikacak misal, umarim dinledikten sonra pes edip muzigi birakma karari alir.son çıkarttıkları albümün ilk şarkısı parti'nin akorlarının the hole'un celebrity skin'ine benzediğini düşündüm biran neden acaba..mor neki ötesi olsun..
  • rhoads • 19 Mayıs 2006 12:40 • #499110
    ya tercihler bizi ilgilendirmez ama gerçekten ateistlermiymiş bunu bilmek istiyorum kesin bilgisi olanlar lütfen yazsın
  • karabasann88 • 19 Mayıs 2006 13:39 • #499117
    bi ara cambaz şarkısının iki gözüm kadar eminim sen yoksun sözlerinden de yola çıkarak ateist oldukları düşünülmüştü ama şarkıyı adamlar ABD ye yazmışlar yani bu iddaa çürütüldü sonradan..yinede bilemiyorum ne kadar doğrudur..