Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • da hui • 19 Mayıs 2006 00:53 • #499067
    Mor Ve Ötesi hakkında kötü yorum yapmışlığım vardır ama yok gaymiş, ateistmiş bağlamaz beni. Adamlar müziği yapıyordur ya da yapamıyordur olay budur :)
Bu konunun tüm mesajları