Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • karayansima • 19 Mayıs 2006 01:24 • #499077
    siz böyle ortaya harun gaymı bilmem adamlar ataistmi diye dolasırsanız bunları okuyan herkes "ates olmayan yerden duman tütmez" mantıgı ile kafalarında farklı düsünce olusur... bence eger forumu açan arkadas mvö seveniyse bence yaptıgı is grubun kötülüğü harici bise değil...
Bu konunun tüm mesajları