siz böyle ortaya harun gaymı bilmem adamlar ataistmi diye dolasırsanız bunları okuyan herkes "ates olmayan yerden duman tütmez" mantıgı ile kafalarında farklı düsünce olusur... bence eger forumu açan arkadas mvö seveniyse bence yaptıgı is grubun kötülüğü harici bise değil...