Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • syarar • 24 Mayıs 2006 11:18 • #499501
    konserlerine gitmedim koç fest de önce vega çıktı sonra o yani yarısında derken onların iki üç şarkılarından sonra vega konseri muhteşemdi
  • memoscream • 25 Mayıs 2006 17:35 • #499667
    öyle bir imaj vermelerine gerek yok -hatta vermiyolar- onlar zaten farklı
  • memoscream • 25 Mayıs 2006 17:39 • #499668
    abicim ekle beni msn eni konuşalım Mor Ve Ötesi hakkında aslında seni tanıyomuşum gibi bi his var içimde ama neyse...
  • memoscream • 25 Mayıs 2006 17:48 • #499670
    aynen katılıyorum...:D
  • deli forever • 25 Mayıs 2006 19:01 • #499674
    sana sormamıştım ki sen niye atladın:D