Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • davulist 35 • 22 Mayıs 2006 00:53 • #499303
    sagol burak,eger bana dediysen...evet zevklerimizde bir :)
  • cutcut • 22 Mayıs 2006 09:27 • #499324
    cok iyi muzik yapıyorlar.ne dediklerine onlara ne denildigine fazlka takılmadan dinlenilmesi geken hos gruptur.
  • cutcut • 22 Mayıs 2006 09:28 • #499325
    bir de alakasız ama eksisozluk neden yasal olarak ulasıma kapalı?
  • deli forever • 22 Mayıs 2006 19:26 • #499370
    öyleyse neden konserlerine gittin:D
  • eeddaa • 22 Mayıs 2006 22:01 • #499381
    cutcut ya bir köşe yazarı ismini hatırlamıyorum türk telekom ekşi sözlüge karsı gıcıklık yapıyor anlasmazlıkları var falan demişti dogru olmayabilir bilmiyorum ama ulaşmak isteyip ulaşamayan varsa
    buradan ulaşabilir
    84.44.114.44
  • eeddaa • 22 Mayıs 2006 22:25 • #499383
    ha asıl konuya gelirsek mal bi arkadasım vardı(arkadasım demeye utanıyorum)
    mor ve ötesini cok severdi haruna asıktı
    sonra bu ateist olduklarını duymus bir yerden
    nefret etmek için kasıyordu resmen durmadan bok atıyordu dinini seven dinlemesin falan diyordu..
    napacaksınız yazık bana böyle salakların içinde yaşıyorum işte..
  • hiyerrapol • 22 Mayıs 2006 23:55 • #499390
    sadece önünüze sürüleni tüketmekten başka bir şey değil aslında bu başlık...

    mor ve ötesi kendisine göre(!) felsefeleri olan, fanta festivaline çıkıp bir albüm sonra amerika karşıtı bir görünüş sergileyen bir gruptur. bir grubun samimiyeti sizin için ne kadar önemlidir bilmiyorum ama tamamiyle ticari piyasa üzerinde oynayan bir piyon olan bu grubu dinlemek benim gözümde hiç araştırmadan hiç öğrenmeden sadece önüne sürüleni dinlemektir.

    cinsel ya da dinsel görüşleri mor ve ötesi dinleyenlerinin düşüneceği iş. insan savunduğu grubu bütün düşünceleriyle benimser...
  • 507 • 23 Mayıs 2006 00:08 • #499395
    bitanesin arkadaşım bende bunları dile getirmeye çalıştım ama.. suç önüne konan herşeyi yiyen dinleyicide
  • novacine • 23 Mayıs 2006 05:33 • #499405
    Abi bu grubun yaptığı müzik ilgilendirir bizi sonucta onların tercihi o olabilir zaten bu anketi yapmanın bi faydası yok seven dinler sevmeyen dinlemez olayı kişiselleştirmemek lazımm olay müzik başka bşy diiill şimdi Richie sambora eşini aldattı diye herifi dinlemicez mi ? müzikkk sadece o başka bşy bizi ilgilendirmezz
  • biittersweettt • 23 Mayıs 2006 08:32 • #499411
    oooooo dine falan bakarsak yabancılarıda dinlemeyelim dinimizden degil diye cinsel tercihide kendini ilgilendirri sonuçta placebo da gay ama beni baglamz severim ve dinlerim ...bu yüzden sadece müzik gerisinden banane...