ha asıl konuya gelirsek mal bi arkadasım vardı(arkadasım demeye utanıyorum)
mor ve ötesini cok severdi haruna asıktı
sonra bu ateist olduklarını duymus bir yerden
nefret etmek için kasıyordu resmen durmadan bok atıyordu dinini seven dinlemesin falan diyordu..
napacaksınız yazık bana böyle salakların içinde yaşıyorum işte..