Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • eeddaa • 22 Mayıs 2006 22:25 • #499383
    ha asıl konuya gelirsek mal bi arkadasım vardı(arkadasım demeye utanıyorum)
    mor ve ötesini cok severdi haruna asıktı
    sonra bu ateist olduklarını duymus bir yerden
    nefret etmek için kasıyordu resmen durmadan bok atıyordu dinini seven dinlemesin falan diyordu..
    napacaksınız yazık bana böyle salakların içinde yaşıyorum işte..
Bu konunun tüm mesajları