sadece önünüze sürüleni tüketmekten başka bir şey değil aslında bu başlık...
mor ve ötesi kendisine göre(!) felsefeleri olan, fanta festivaline çıkıp bir albüm sonra amerika karşıtı bir görünüş sergileyen bir gruptur. bir grubun samimiyeti sizin için ne kadar önemlidir bilmiyorum ama tamamiyle ticari piyasa üzerinde oynayan bir piyon olan bu grubu dinlemek benim gözümde hiç araştırmadan hiç öğrenmeden sadece önüne sürüleni dinlemektir.
cinsel ya da dinsel görüşleri mor ve ötesi dinleyenlerinin düşüneceği iş. insan savunduğu grubu bütün düşünceleriyle benimser...