-
abicim dediklerinden birşey anladıysam SANİTARİUM' dan vazgeçeyim türk sanat müziği dinleyeyim :D :P
-
Hmm Amerika'da ateist olunmuyor yani ? :9
-
ben cambaz şarkısını amerikaya gönderme olarak yazdılar demiştim :)tercih meselesi yaa adamlar ateistse nolcak ki...gerçi ben sevmem kendilerini pek..
-
o önemli mi senin için bilemem ama sanırım yani daha mutlu olamam şarkılarında öyle diyorlar yani ben de ateistim ama babam bana sormuyor oğlum gerçekten mi diye ya da niye diye karışmıyor siz niye merak ediyorsunuz ki
-
ama konserlerinde dinleyiciği aşağıladıklarını hissediyorum ya da bende komplex var :-) bir hafta önce konserlerindeydim sıkılıp çıktım mp3 leri daha zevkli sanki biz farklıyız imajı vermeye çalışıyorlar
-
ben ilk defa senden duyudum bunları,ama meyve veren agac taşlanır.ayrıca konser performansları mükemmel bu onların hiçte yabana atılmayacak bi grup olduklarını gösterir
-
neyse neyler ya sallayın
-
memoscream çok haklısın...kime ne onlarn tercihlerinden ki bunun da müzikle heç bi alakası olmadıını düşünmüy
orum...konu müzikse!!! _hafif yapsalar bile_ türkiyede rock olarak ortamı salladılar...bence önemli olanda bu!! mor ve ötesiyle başlayıp iyi yerler gidebilir gençlik...
-
hocam kesinlikle katılıyorum ben bu adamları çok seviyorum...
bu arada bende bateri çalıyorum zevklerimiz çok uyuyormuş:))
-
Lan bu iddaları ilk defa burada duydum ha.. Ama ben sevmiyorum bu grubu..