Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • memoscream • 20 Mayıs 2006 00:15 • #499146
    abicim dediklerinden birşey anladıysam SANİTARİUM' dan vazgeçeyim türk sanat müziği dinleyeyim :D :P
  • Noryth Aquanum • 20 Mayıs 2006 12:09 • #499160
    Hmm Amerika'da ateist olunmuyor yani ? :9
  • karabasann88 • 20 Mayıs 2006 16:01 • #499166
    ben cambaz şarkısını amerikaya gönderme olarak yazdılar demiştim :)tercih meselesi yaa adamlar ateistse nolcak ki...gerçi ben sevmem kendilerini pek..
  • syarar • 20 Mayıs 2006 16:17 • #499168
    o önemli mi senin için bilemem ama sanırım yani daha mutlu olamam şarkılarında öyle diyorlar yani ben de ateistim ama babam bana sormuyor oğlum gerçekten mi diye ya da niye diye karışmıyor siz niye merak ediyorsunuz ki
  • syarar • 20 Mayıs 2006 16:20 • #499169
    ama konserlerinde dinleyiciği aşağıladıklarını hissediyorum ya da bende komplex var :-) bir hafta önce konserlerindeydim sıkılıp çıktım mp3 leri daha zevkli sanki biz farklıyız imajı vermeye çalışıyorlar
  • davulist 35 • 21 Mayıs 2006 00:12 • #499183
    ben ilk defa senden duyudum bunları,ama meyve veren agac taşlanır.ayrıca konser performansları mükemmel bu onların hiçte yabana atılmayacak bi grup olduklarını gösterir
  • Llama • 21 Mayıs 2006 12:48 • #499210
    neyse neyler ya sallayın
  • morrrumsu • 21 Mayıs 2006 16:01 • #499231
    memoscream çok haklısın...kime ne onlarn tercihlerinden ki bunun da müzikle heç bi alakası olmadıını düşünmüy
    orum...konu müzikse!!! _hafif yapsalar bile_ türkiyede rock olarak ortamı salladılar...bence önemli olanda bu!! mor ve ötesiyle başlayıp iyi yerler gidebilir gençlik...
  • burakkk • 21 Mayıs 2006 16:26 • #499232
    hocam kesinlikle katılıyorum ben bu adamları çok seviyorum...
    bu arada bende bateri çalıyorum zevklerimiz çok uyuyormuş:))
  • Necrophilliac • 21 Mayıs 2006 19:08 • #499251
    Lan bu iddaları ilk defa burada duydum ha.. Ama ben sevmiyorum bu grubu..