Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • syarar • 20 Mayıs 2006 16:20 • #499169
    ama konserlerinde dinleyiciği aşağıladıklarını hissediyorum ya da bende komplex var :-) bir hafta önce konserlerindeydim sıkılıp çıktım mp3 leri daha zevkli sanki biz farklıyız imajı vermeye çalışıyorlar
Bu konunun tüm mesajları