Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi' ne Karşı Yapılan Kötü Yorumlar

  • karabasann88 • 20 Mayıs 2006 16:01 • #499166
    ben cambaz şarkısını amerikaya gönderme olarak yazdılar demiştim :)tercih meselesi yaa adamlar ateistse nolcak ki...gerçi ben sevmem kendilerini pek..
Bu konunun tüm mesajları