Mor ve Ötesi Türkiye`de kendine ait bir duruşu olan ve kaliteli müzik yapan nadir gruplardan biridir.Adamların tercihlerini boşverelimde ortaya çıkan işin kalitesine bakalım bence.Bu derece üretken olan ve düşünebilen sanatçılara(hakediyorlar bu sıfatı) ihtiyacımız var.Ya da en azından benim var :))) Mor ve Ötesi hep hayatımızda olsun