kime özenmişlerse aferim onlara!! da eurovision'da böyle bir grubun ne işi var? nasıl oldu da 1. oldular? bence seneye birçok ülke bu durumu protesto etmeli ve yarışmaya katılmayarak finlandiya'ya da gitmemeli.bizim şarkı da rezaletti ancak sonucu görünce gerçekten verilen emeklere yazık olmuş dedim.boşuna hazırlanmışlar.seneye birileri de poposuna surat çizip şarkıyı da poposuyla söylerse 1. olur.