Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • otopshy • 21 Mayıs 2006 21:56 • #499265
    sürekli yüzlerini gizliyen ,eurovision da 1. olan lordi grubu gerçektende slipknot'a mı özeniyor.
  • orfejunior • 21 Mayıs 2006 22:19 • #499268
    kime özenmişlerse aferim onlara!! da eurovision'da böyle bir grubun ne işi var? nasıl oldu da 1. oldular? bence seneye birçok ülke bu durumu protesto etmeli ve yarışmaya katılmayarak finlandiya'ya da gitmemeli.bizim şarkı da rezaletti ancak sonucu görünce gerçekten verilen emeklere yazık olmuş dedim.boşuna hazırlanmışlar.seneye birileri de poposuna surat çizip şarkıyı da poposuyla söylerse 1. olur.
  • berry88 • 21 Mayıs 2006 22:34 • #499270
    geçen sene de 'Eurovision da neden rock grupları tutmuyor?' diye başlık açılmıştı.!.!.!
  • death_glory • 21 Mayıs 2006 22:49 • #499274
    evet arkadaşlar basın toplantısında lordi zaten açıklama yapmıştı daha neyi tartışıyosunuz ki, adamlar tescilli slipknot özentisi. ne yaptılar da kazandılar onu anlamadım bence makedonya kazanmalıydı çünkü ben g*t yanaklarını ön plana çıkaran şortları çok seviyorum
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 22:50 • #499276
    bence degil
    öyleyse de
    slipknotun bana veremedigi elektirigi verdiler
    afferin onlara
  • death_glory • 21 Mayıs 2006 22:59 • #499281
    dirençle de alakalı ama mesela potansiyeli aynıdır direnç fazlaysa akım az olucak dolayısıyla o yüzden kesin bişey söyleyemem
  • musiclover • 22 Mayıs 2006 01:58 • #499306
    kısa devreye de dikkat öyle değil mı
  • gokcen • 22 Mayıs 2006 02:34 • #499309
    özenti ya da değil...
    k'ç yırtmaya değmez...demogoji luzumsuz yani
  • bigbooots • 22 Mayıs 2006 07:17 • #499319
    bu devirde hala eurovision'u sallayan insanlarla karşılaşmak gerçekten şaşırtıcı..
  • cutcut • 22 Mayıs 2006 09:20 • #499323
    bu devirde sallayan bircok kisi var ki hala bu yarısma yapılıyor ve bu gibi birsürü muzik forumlarında insanlar yazıyorlar.yarısma sonucuna gelince finali falan izleyemedim sonucu ve ayrıntıların bazısını duydum.lordi'nin 1. olması bence kotu oldu.cunku 2005 basından itibaren heryerde 'rock patladı,metal iyi gidiyor'tarzında cumleler dolasıyor.istemiyorum ben boyle goze sokularak ozendirilmesini bu müzigin.ilgisi olan kisi elbet ne dinleyecegini kendi bulur.ondan sonra bir sürü yeni ozenti 'herseyi bildigini sanan' kisicikler turuyor.anaokullarında cocuklar klibin animasyonuna dalıp avunduruluyor.sonra rockçılar bir popstar edasıyla karsılasıyorlar.bu birincilik de onumuzdeki yıllarda eurovisionda daha sert müziklerin yarısmasını saglayacak belki.tamamiyi birsey olabilir ancak hitab edilen kesim onemli.yarısma sırf rock veya metalciler icin yapılsa guzel olabilir.bu gidisatta pop agırlıklı bir yarısma kimbilir neye donecek