-
sürekli yüzlerini gizliyen ,eurovision da 1. olan lordi grubu gerçektende slipknot'a mı özeniyor.
-
kime özenmişlerse aferim onlara!! da eurovision'da böyle bir grubun ne işi var? nasıl oldu da 1. oldular? bence seneye birçok ülke bu durumu protesto etmeli ve yarışmaya katılmayarak finlandiya'ya da gitmemeli.bizim şarkı da rezaletti ancak sonucu görünce gerçekten verilen emeklere yazık olmuş dedim.boşuna hazırlanmışlar.seneye birileri de poposuna surat çizip şarkıyı da poposuyla söylerse 1. olur.
-
geçen sene de 'Eurovision da neden rock grupları tutmuyor?' diye başlık açılmıştı.!.!.!
-
evet arkadaşlar basın toplantısında lordi zaten açıklama yapmıştı daha neyi tartışıyosunuz ki, adamlar tescilli slipknot özentisi. ne yaptılar da kazandılar onu anlamadım bence makedonya kazanmalıydı çünkü ben g*t yanaklarını ön plana çıkaran şortları çok seviyorum
-
bence degil
öyleyse de
slipknotun bana veremedigi elektirigi verdiler
afferin onlara
-
dirençle de alakalı ama mesela potansiyeli aynıdır direnç fazlaysa akım az olucak dolayısıyla o yüzden kesin bişey söyleyemem
-
kısa devreye de dikkat öyle değil mı
-
özenti ya da değil...
k'ç yırtmaya değmez...demogoji luzumsuz yani
-
bu devirde hala eurovision'u sallayan insanlarla karşılaşmak gerçekten şaşırtıcı..
-
bu devirde sallayan bircok kisi var ki hala bu yarısma yapılıyor ve bu gibi birsürü muzik forumlarında insanlar yazıyorlar.yarısma sonucuna gelince finali falan izleyemedim sonucu ve ayrıntıların bazısını duydum.lordi'nin 1. olması bence kotu oldu.cunku 2005 basından itibaren heryerde 'rock patladı,metal iyi gidiyor'tarzında cumleler dolasıyor.istemiyorum ben boyle goze sokularak ozendirilmesini bu müzigin.ilgisi olan kisi elbet ne dinleyecegini kendi bulur.ondan sonra bir sürü yeni ozenti 'herseyi bildigini sanan' kisicikler turuyor.anaokullarında cocuklar klibin animasyonuna dalıp avunduruluyor.sonra rockçılar bir popstar edasıyla karsılasıyorlar.bu birincilik de onumuzdeki yıllarda eurovisionda daha sert müziklerin yarısmasını saglayacak belki.tamamiyi birsey olabilir ancak hitab edilen kesim onemli.yarısma sırf rock veya metalciler icin yapılsa guzel olabilir.bu gidisatta pop agırlıklı bir yarısma kimbilir neye donecek