Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • cutcut • 22 Mayıs 2006 09:20 • #499323
    bu devirde sallayan bircok kisi var ki hala bu yarısma yapılıyor ve bu gibi birsürü muzik forumlarında insanlar yazıyorlar.yarısma sonucuna gelince finali falan izleyemedim sonucu ve ayrıntıların bazısını duydum.lordi'nin 1. olması bence kotu oldu.cunku 2005 basından itibaren heryerde 'rock patladı,metal iyi gidiyor'tarzında cumleler dolasıyor.istemiyorum ben boyle goze sokularak ozendirilmesini bu müzigin.ilgisi olan kisi elbet ne dinleyecegini kendi bulur.ondan sonra bir sürü yeni ozenti 'herseyi bildigini sanan' kisicikler turuyor.anaokullarında cocuklar klibin animasyonuna dalıp avunduruluyor.sonra rockçılar bir popstar edasıyla karsılasıyorlar.bu birincilik de onumuzdeki yıllarda eurovisionda daha sert müziklerin yarısmasını saglayacak belki.tamamiyi birsey olabilir ancak hitab edilen kesim onemli.yarısma sırf rock veya metalciler icin yapılsa guzel olabilir.bu gidisatta pop agırlıklı bir yarısma kimbilir neye donecek
Bu konunun tüm mesajları