Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • otopshy • 24 Mayıs 2006 18:04 • #499540
    bence sırf rock ve metal muzık ıcın yapılan uluslararası yarısmalarda olmalı cutcut a katılıyorum.
  • vovin35 • 24 Mayıs 2006 18:15 • #499543
    Çok güzel bir topik açmaşıssn tebrikler..slipknot'a özense nolur,gwara özense nolur...silipknot özentisi desek eline ne geçecek..alala yaa
  • Noryth Aquanum • 24 Mayıs 2006 18:46 • #499551
    Daha neler anasını satim ya...Böyle sıkış bir başlık açan arkadaşı kutluyorum.
  • bigmac • 24 Mayıs 2006 18:46 • #499552
    bence tamamen slipknot özentisi........sarkı guzel ama eurovisionda işi ne bende pek cözemedim????
  • Necrophilliac • 24 Mayıs 2006 20:30 • #499563
    Valla birisi çok önemli bir noktaya değinmiş; maske takan başka bir grupta G-War, bunlar gibi daha var diye biliyorum.. Yani Slipknot ne yapıtıda maske takmak Slipknot'a özel bir şey oldu..
  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2006 01:04 • #499601
    Ya şimdi ben gerçekten özenti olmadıklarını , bu işi sevdiklerini , müziklerine ve görünüşlerine fantastik öğeler katmaktan hoşlandıklarını anlatan uzun bi cevap yazardım , ama başta şu orfejunyor'un ilk yazısı olmak üzere buraya yazılan aptalca tanımlar tüm hevesimi kırdı. Anlatsam da anlamayacak benim güzel milletim nasıl olsa.

    Bizim zevklerimizden ve tercihlerimizden farklı olana bok atmak varken niye benimseyelim ki di mi ama?
  • gogo_marti • 25 Mayıs 2006 01:21 • #499603
    1- eurovision pop yarışması değildir formatında böyle birşey yer almaz
    2- eğer o grubu 1. olmadan önce de dinlemiyorsan asıl sen kendin özentisin fazla çeneni yorma çünkü bende tüm albümleri var
    3- slipknot özentisi diyen insanları lanetliyorum onlar sadece ve sadece lordi'yi çekemeyenlerdir, yalnızca bir şarkıya bakarak yorum yapan müzik fukarası insanlardır.
  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2006 01:25 • #499606
    1- eurovision pop yarışması değildir formatında böyle birşey yer almaz
    2- eğer o grubu 1. olmadan önce de dinlemiyorsan asıl sen kendin özentisin fazla çeneni yorma çünkü bende tüm albümleri var
    3- slipknot özentisi diyen insanları lanetliyorum onlar sadece ve sadece lordi'yi çekemeyenlerdir, yalnızca bir şarkıya bakarak yorum yapan müzik fukarası insanlardır.


    İşte budur :)
  • erdem23 • 25 Mayıs 2006 13:44 • #499643
    slipknot u felan bilmiyorum ama müzik süperdi...
  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 12:55 • #502640
    Valla ne Lordi yi severim ne de Slipknot u.İkisinden de nefret ediyorum.Neye özeniyorlarsa da umurumda bile değil.Ama şu gerçek ki Slipknot a Slipkilot demek çok hoşuma gidiyo zuhahahahahahahah...