Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2006 01:04 • #499601
    Ya şimdi ben gerçekten özenti olmadıklarını , bu işi sevdiklerini , müziklerine ve görünüşlerine fantastik öğeler katmaktan hoşlandıklarını anlatan uzun bi cevap yazardım , ama başta şu orfejunyor'un ilk yazısı olmak üzere buraya yazılan aptalca tanımlar tüm hevesimi kırdı. Anlatsam da anlamayacak benim güzel milletim nasıl olsa.

    Bizim zevklerimizden ve tercihlerimizden farklı olana bok atmak varken niye benimseyelim ki di mi ama?
Bu konunun tüm mesajları