Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 12:55 • #502640
    Valla ne Lordi yi severim ne de Slipknot u.İkisinden de nefret ediyorum.Neye özeniyorlarsa da umurumda bile değil.Ama şu gerçek ki Slipknot a Slipkilot demek çok hoşuma gidiyo zuhahahahahahahah...
Bu konunun tüm mesajları