Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Lordi grubu (eurovision) SLİPKNOT özentisi mi?

  • vovin35 • 1 Temmuz 2006 12:29 • #502769
    ="dimmuborgirfan" diyor ki

    Ama şu gerçek ki Slipknot a Slipkilot demek çok hoşuma gidiyo zuhahahahahahahah..


    benimde Dimmu Borgir'e
    ''Dimi burger!!Yes of of course'' demek çok hoşuma gidiyor
Bu konunun tüm mesajları