Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hacettepe şenliğindeki rezalet ve teoman

  • rassob • 22 Mayıs 2006 17:37 • #499366
    vallahi çıkamayan grupların birisinde arkadaşım var. benim başıma gelseydi öyle birşey kafayı yer çıldırır teomanın davulunu ateşe verip kayıplara geçerdim... bizim yurdun önünde olan şenlik (odtunun , ankara üniversitesinin hatta bşkent üniveristesininkine bile gittim) en berbatıydı. teomandan sonra yurdun önünde çıkan kavga da cabası . ayrıntılarına girmeyeceğim
Bu konunun tüm mesajları