vallahi çıkamayan grupların birisinde arkadaşım var. benim başıma gelseydi öyle birşey kafayı yer çıldırır teomanın davulunu ateşe verip kayıplara geçerdim... bizim yurdun önünde olan şenlik (odtunun , ankara üniversitesinin hatta bşkent üniveristesininkine bile gittim) en berbatıydı. teomandan sonra yurdun önünde çıkan kavga da cabası . ayrıntılarına girmeyeceğim