Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hacettepe şenliğindeki rezalet ve teoman

  • heryermor • 29 Mayıs 2006 22:14 • #500051
    evet kesinlikle katılıyorum! çok iğrenç bi şenlikti.ne şenliği yaw şenlik piçiydi resmen!!! böyle şenlik mi olur be!! geçen sene gibi olacak diye umutlandık lan,yazık ya.. ne bi alt grup ne bi bok yoktu.göt kadar yere tıkıştırılmış insan sürüleri... bu mudur şenlik ya,hacettepeli olamaktan utandım gerçekten.stadyumda yapılmayıp o tikilerin arasına attılar ya bizi ben o rektöre artık bişi demiyorum!!!! bam kazansın da nolursa olsun.nefret ettim okuldan ya...
    iyi de arkadaşım olaylara tepki gösterelim diosun da nassı olacak,ne işe yarayacak bu?? o tip insanlar anlamaz bunlardan.milletin gözünü para,hırs bürümüş.hak adalet sevgi saygı gibi insanlık değerlerini yitirmiş bunlar... ama ben o bam a kuruş para kazandırmamakta kararlıyım.ancak böyle tepki gösterebilirim!!! hele bir de beycafemi kapatmaya çalışsınlşar onlar o zaman görecekler.
Bu konunun tüm mesajları