Bu sene geçen seneye yakışmayan iğrenç bir organizasyon vardı.Geçen seneki şenliği bilenler bu seneyi görünce hayal kırıklığına uğradılar.Bu olaylara tepkimizi en güzel dediğin gibi konserlerine gitmeyerek albümlerini almayarak gösterebiliriz.Çünkü ben konserine gitmesem kime şarkı söyleyecekler...Onların atladığı bir şey daha var sanat para için yapılıyorsa kaliteden söz edilebilir mi?Kalitesiz parçalar yapıyorlar sonra rock çı olduk diye dolaşıyorlar destğiniz için teşekkür ederim ardaşlar.Ayrıca o gruplardan biri antalyadan gelmişti.