ya inanmak gülünç ama eğer lordi sayesinde dünyada metal müzik bazında bi ilgi uyanırsa hem çok sevinirim hem çok üzülürüm...sevirim çünkü bu sayede insanlar önyargılarını kırarlar bi derece ve metal müziğin taksim (örnek) çevresinde yaşanıp uyuşturucu kullanmaya sevkeden,satanistlere ilham kaynağı olan birşey olmadığını görüp gerçekten kültür gerektiren ve belli tarihi olan bir olay olduğunu anlarlar...en azından saygı duyarlar...
üzülürüm çünkü o rezil garaj bekçisinin tabiriyle tiksinç
görüntüleriyle "insan" gibi sahneye çıkan fakat anca belli bi kitleye hitap edebilmiş birçok grubun emeklerinin üstüne konan bi grubun bunu başarmış olması...ne bileyim...
yine de tebrikler lordi..