Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision tarihinin en mukemmel grubuyla karşı karşıya kaldı

  • davidsylveria • 21 Mayıs 2006 23:03 • #499282
    her sene baska bı clup parçanın bırıncı olduğu eurovisionda lordi cesaretını gösterıp bu kılıkla ve bu şarkıyla katıldı ve bence eurovisinda donum noktası oldu bundan sonra metal müzik hakettiği yere oturacak lordiiiiiiiiiiiii
  • eternal_silent • 22 Mayıs 2006 00:39 • #499299
    mükemmel demek ne kadar doğru??

    ya inanmak gülünç ama eğer lordi sayesinde dünyada metal müzik bazında bi ilgi uyanırsa hem çok sevinirim hem çok üzülürüm...sevirim çünkü bu sayede insanlar önyargılarını kırarlar bi derece ve metal müziğin taksim (örnek) çevresinde yaşanıp uyuşturucu kullanmaya sevkeden,satanistlere ilham kaynağı olan birşey olmadığını görüp gerçekten kültür gerektiren ve belli tarihi olan bir olay olduğunu anlarlar...en azından saygı duyarlar...
    üzülürüm çünkü o rezil garaj bekçisinin tabiriyle tiksinç
    görüntüleriyle "insan" gibi sahneye çıkan fakat anca belli bi kitleye hitap edebilmiş birçok grubun emeklerinin üstüne konan bi grubun bunu başarmış olması...ne bileyim...
    yine de tebrikler lordi..
  • hertza • 2 Haziran 2006 12:59 • #500321
    bu işi lordi gibi ikinci belki üçüncü sınıf bi grup yapacaksa biraz dusunmek lazım
  • G-han • 2 Haziran 2006 20:36 • #500372
    valla bu duruma süper sevindim, parçada çok hoşuma gitti, sibel tüzün'ün de "atık seneye harry potter sahneye çıkar" demesiyle seviyesini anlaöış olduk,seneye türkiye de böyle birşeyle çıksa çok manyak olur yaw :)
  • Mirkey • 2 Haziran 2006 20:49 • #500374
    Bence eurovision saçma sapan bir yarışmadır.Şarkılar neye göre,kime göre sıralanıyor? Herkesin şarkılardan aldığı tat farklıdır.Bu bence Renkleri güzelden çirkine sıralamak gibi bişey.Ya da Da Vinci mi daha iyi çiziyor Van Gogh mu?
    Ön yargılarım olsada şunu belirtmeden edemicem;en azından bu sonuçla umarım Türkiye meydana iki güzel çıkarıp sanat yapılmıyacağını öğrenmiş olur.
  • alkolbira • 4 Haziran 2006 00:34 • #500475
    lordinin şarkısına ne kadar metal denilir bilinmez. Ama müzikal açıdan düşünüldüğünde lordinin şarkısından çok daha iyi şarkılar vardı (pop olsada).
  • tolqing • 4 Haziran 2006 00:37 • #500476
    lordi de iğrenç örovizyonda
  • hell yeah • 4 Haziran 2006 09:43 • #500483
    Sibel Tüzün yaşattı bise hüzün zuahahaaaa
  • EMG 85 • 4 Haziran 2006 16:46 • #500506
    LORDI METAL DEĞİLDİR!! ÖĞRENİN ŞUNU!!!

    Arkadaşlar , bir kaç şey söyleyeceğim :

    1- Lordi Metal değil , HARD ROCK grubudur. Metal olarak yorum yapmayın

    2- Lordi'yi daha önceden tanımıyor olmanız o grubu 2. veya 3. sınıf grup yapmaz , sadece sizin onu dinlemediğinizi gösterir.

    3- Adamlar çıktılar , çatır çatır kendi bestelerini çaldılar , kimsenin emeğinin üstüne oturmadılar , oturdu diyenler nedenlerini de yazsın tartışalım...

    Sonuçta güzellik kişiden kişiye farklılık gösterir , ben ne kadar beğenmeniz veya beğenmemeniz gerektiğini söylemeyeceğim , sadece bazı gerçekleri yazdım...

    Saygılar...
  • erdem23 • 4 Haziran 2006 20:13 • #500519
    çok iyiydi şarkıları bence....