Bence eurovision saçma sapan bir yarışmadır.Şarkılar neye göre,kime göre sıralanıyor? Herkesin şarkılardan aldığı tat farklıdır.Bu bence Renkleri güzelden çirkine sıralamak gibi bişey.Ya da Da Vinci mi daha iyi çiziyor Van Gogh mu?
Ön yargılarım olsada şunu belirtmeden edemicem;en azından bu sonuçla umarım Türkiye meydana iki güzel çıkarıp sanat yapılmıyacağını öğrenmiş olur.