Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

eurovision tarihinin en mukemmel grubuyla karşı karşıya kaldı

  • Mirkey • 2 Haziran 2006 20:49 • #500374
    Bence eurovision saçma sapan bir yarışmadır.Şarkılar neye göre,kime göre sıralanıyor? Herkesin şarkılardan aldığı tat farklıdır.Bu bence Renkleri güzelden çirkine sıralamak gibi bişey.Ya da Da Vinci mi daha iyi çiziyor Van Gogh mu?
    Ön yargılarım olsada şunu belirtmeden edemicem;en azından bu sonuçla umarım Türkiye meydana iki güzel çıkarıp sanat yapılmıyacağını öğrenmiş olur.
Bu konunun tüm mesajları