-
Hard Rock Hallelujah!
-
???
EMG 85 cevap yazısıdır
Ben sadece BU HARD ROCK grubunun bu muziği daha ileri goturemeyeceği ve bu işi yapabilecek cok daha iyilerin olduğunu bu basarının (?) cok ta kaale alınmaması gerektigini soyledim sonuçta orda farklı olduklarından kazandılar müziklerinden değil ve son olarak bu grup hala bence 3. SINIF bir gruptur ve aşama kaydedeceklerini de hiç zannetmiyorum.
gercekleri gormeli kaçmamalı ve bu şekliyle yorum yapmalıyız ...
tesekkürler.
-
lordi vasat müzik ama bunun yanında iyi bir şovdan ibaret. eurovision na seviyeli yaklaşan çünkü kendinden bişey bulamayan avrupalı gençlik lordi'yi görünce sevindirik oldu ve mesaj gönderdi. bakalım gelecek sene lordinin sayesinde eurovisionda şovlar nassı olcak? muhtemelen karnavala döner...buraya yazıyorum..
http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
-
geçiniizz artık
-
Beklenmedik bir süpriz.... Ama taktir ve tebriğe değer kesinlikle... Adamlar hiç bir taviz vermeden çıktılar ve birinci oldular daha ötesi yok bunun. Bizimkilerde eleştirsin dursun yok kıyafetten kazandılar yok değişikti, ilklerdi ondan kazandılar gerekesiz bi ton bıdı bıdı. Hem şaşırdım hem çok sevindim....
-
ben rap'ten başka hiç bir şey dinlemem ancak sahnede gösterdikleri farklılık gerçekten ilgi çekiyor, şarkıları itici değil, yani oy almasına şaşırmadım, seneye hard rock ve metal gibi müzikler kesinlikle ağırlıkta olacağından Türkiye'nin değişik bi tarzda katılması lazım, tahmin edeceğiniz gibi :P benim fikrim rap müzikle katılsak ve hoş bir şarkı yapsak, aynı zamanda hareketli, sahne gösterisinde de electronic - boggie dance sergilesek kesinlikle açık ara farkla birinci oluruz, bundan eminim, sizde fikrinizi yazın, duruma göre imza toplarız :D
-
valla ben lordi yi severek dinliyorum, piyasada boşuna yükseltilen çoğu gruptan katkat daha iyi müzik yapıyorlar
-
hakettiği tek neden
sadece3 saat makyaj yapmaları....başka sebep yok