EMG 85 cevap yazısıdır
Ben sadece BU HARD ROCK grubunun bu muziği daha ileri goturemeyeceği ve bu işi yapabilecek cok daha iyilerin olduğunu bu basarının (?) cok ta kaale alınmaması gerektigini soyledim sonuçta orda farklı olduklarından kazandılar müziklerinden değil ve son olarak bu grup hala bence 3. SINIF bir gruptur ve aşama kaydedeceklerini de hiç zannetmiyorum.
gercekleri gormeli kaçmamalı ve bu şekliyle yorum yapmalıyız ...
tesekkürler.