ben bok attıgını bile anlamadım:D
galiba ben de bi sorun var
lordi iyi ya iyi ki onlar kazandı
pop yapmıyorlar belki rockcıları cesaretlendirirler
belki eurovision iyi bir yarısmaya dönüşür
belki insanlar barısa kavusur
pop rock metal rap
mutluluk içinde yasarız
sacmaladım..olsun