Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garaj bekçisinin lordi ye neden bok attığını anlamış olanınız var mı?

  • davidsylveria • 21 Mayıs 2006 23:06 • #499284
    hıç beklemedığim bişey sevıneceklerını tahmın edıodum
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 23:28 • #499291
    ben bok attıgını bile anlamadım:D
    galiba ben de bi sorun var
    lordi iyi ya iyi ki onlar kazandı
    pop yapmıyorlar belki rockcıları cesaretlendirirler
    belki eurovision iyi bir yarısmaya dönüşür
    belki insanlar barısa kavusur
    pop rock metal rap
    mutluluk içinde yasarız
    sacmaladım..olsun
  • gokcen • 22 Mayıs 2006 02:44 • #499311
    senin bokun mu?
    dolayısıyla sanane
  • Single_FACTOR • 22 Mayıs 2006 04:15 • #499314
    senin bokun mu?
    dolayısıyla sanane


    Alooo! Sakin olalım
    3-4 tane Zombi için birbirimizi kırmayalım :D
  • vovin35 • 22 Mayıs 2006 10:51 • #499327
    doğru arkadaşa katılıyorum 3-4 tane Zombi için birbirimizi kırmanın alemi yok...
    zaten bu zombi grub insanları bok olarak benimsediği için bekçi de onun için bok atmış olabilir hak veririm bekçiye bu konuda yaniii..
  • gokcen • 22 Mayıs 2006 10:54 • #499328
    sözün başım üstünedir
    eyvallah
  • da hui • 22 Mayıs 2006 11:54 • #499342
    Biraz geyik yapmış (ki çok normal) ama bok attığı filan yok?
  • fizban • 22 Mayıs 2006 14:03 • #499350
    kinaye yapmış arkadaşlar. öyle bir şey yok. daha dikkatli okuyun.
  • Single_FACTOR • 22 Mayıs 2006 16:14 • #499361
    bok atmak değil, Çok güzel bir yazı yazmış bence.
  • Single_FACTOR • 22 Mayıs 2006 16:15 • #499362
    sözün başım üstünedir
    eyvallah


    Bi da olmasın!