Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garaj bekçisinin lordi ye neden bok attığını anlamış olanınız var mı?

  • WoTKaCI • 23 Mayıs 2006 00:04 • #499393
    atsın atmasın ne olacak yani konumu bu attı diyelim sende garajamı atıcan atmadıysa yatağa dahamı mutlu giricen akşamları.. s.kecem lordisini mevzuya bak
  • Narcoholic • 23 Mayıs 2006 00:07 • #499394
    boktan oldugu içindir belki
  • vovin35 • 23 Mayıs 2006 00:54 • #499398
    wotkacı ağzına sağlık valla helal olsun..
    adamlar 1.oldu bizim memleket gençliği gaza geldi..1 günde üst üstü anketler,topicler,vss türedi garajda..
    tamam artık bu sene plajlarda,cafelerde kusacağımız parça belli oldu..hard rock hallelujahhhhhhhhhhhhhböehhh
  • WoTKaCI • 23 Mayıs 2006 01:08 • #499399
    :D her yaz sağolsun bizi sallayan ismail yk ile şimdi kafamıza kazınan lordiyle kopuyoooruuzzz.. puhahahaa :D:D seviyorum türkiyeyi:p
  • tabiri caizse • 23 Mayıs 2006 02:04 • #499400
    bok atılması gereken yer eurovision saçmalığıdır bunu sürdürenlerdir her sene saçma bir rekabet gerzek bir oylama.
    lordi son olur ilelebet inşallah!!
  • acatalepsyst • 23 Mayıs 2006 13:11 • #499424
    long live garaj bekçisi!!