Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garaj bekçisinin lordi ye neden bok attığını anlamış olanınız var mı?

  • tabiri caizse • 23 Mayıs 2006 02:04 • #499400
    bok atılması gereken yer eurovision saçmalığıdır bunu sürdürenlerdir her sene saçma bir rekabet gerzek bir oylama.
    lordi son olur ilelebet inşallah!!
Bu konunun tüm mesajları