Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sence müzik insanın kendi iç yaşamını anlatıyormu?

  • CRN_CRN_ME • 19 Haziran 2006 13:02 • #501538
    bence evet!!!!ne de olsa hüzünlü oldugunda kaç kişi sevinçli müzik dinler ki..o an ki duruma göre sarkı dinler millet tabi eger baska bir açıdan bakarsak hüzünlü oldugunda neşeli dinlemeliki iyi olsun ama sanmıyorum böyle yapan var mı?
Bu konunun tüm mesajları