Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce bundan sonra eurovisison formatında bir değişiklik olacak mı?

  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2006 10:46 • #499621
    Kabadıyılıkla alakası yok , hani bir laf vardır bilir misin : Biliyorsan konuş feyz alsınlar , bilmiyorsan sus adam sansınlar. Adam değilsin falan demiyorum ama böyle saçma çıkışlar yapmak tamamen gereksiz , sonuçta burası özgür bir forum. Eurovision'u her ne kadar artık sallamasak da iki üç sene öncesine kadar k*çımızı yırtmıştık sevinmekten , kazandığımız için. Senin veya bir başkasının artık önemsemememesi seni veya sevmeyeni bağlar ama önemseyene de 'Niye önemsiyorsun?' diye soramazsın. O yüzden 'yeter artık , bıktım , şuydu , buydu' diyeceğine daha yararlı olacağını düşündüğün konular aç da onların altına yazılsın.
Bu konunun tüm mesajları