Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce bundan sonra eurovisison formatında bir değişiklik olacak mı?

  • vovin35 • 25 Mayıs 2006 11:18 • #499623
    saçma bir çıkış değil ben görüşümü belli ettim...yorovizyonu sen ipleyebilirsin ama benim için bir anlam ifadetmiyor birçok kişi içinde pek bişey ifade etmiyordur sanırım.
    tamam destekleyen desteklesin önemseyeni zaten yargılamak hadiim deiğil..

    benim eleştirdiğim yer, yapılan anketlerde ve topiclerde hep aynı mantık hep aynı sorular dönüyor eurorvisyon ile ilgili zaten bu yarışmanın ne olduğunu bilen biliyorr..okadar madem çok hevesilisiniz..kzanan grubu tanıtın biogarfisini, çıkardıkları albümlerin kritiklerini yapın,dinleyenler varsa düşüncelerini aktarsın, tanımayanlar için ve grubu tanımak isteyenler için daha faydalı olmaz mı...
    hee birde
    ben senin gibi iki üç sene önce kazandığımızdan dolayı hiç de öyle deliler gibi k...ımı yırtarak sevinmedim...tamam milli duygularımız kabardı orası doğru ama sonrası..

    son olarak lafa gelince özgür bir forum herkes istediğini açar
    hiçde öyle sandığın gibi değil.

    git bir arabesk topiği aç fantazi annketi yap sana bakış açıları nasıl değişyor üyelerin bak bakayım.müslüm topiğinde burası arabesk sitesimi
    git başka yerde aç, yine çok sık görüyorum farklı farkılı anketlerde, rapçılar dışarı popçular dışarı!! eee hani özgür bir forumdu..
Bu konunun tüm mesajları