vallah ben Hande Ataizi'ni tam unlu olmadan once cok iyi tanirdim, ayni spor salonuna giderdik, cok cici, cok sevdigim biriydi ama sanirim unlu olunca da burnu kalkanlar grubuna girdi.
O zamanlarda gogusleri 'normal' idi, ama su an silikonlu olma sansi bence 100%!