Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞANSINIZ OLSA HANGİ SANATÇIYLA TANIŞMAK İSTERDİNİZ VE NE SORARDINIZ

  • tolqing • 28 Mayıs 2006 12:59 • #499923
    ben biliyorum silikon
  • Hetfield • 28 Mayıs 2006 14:33 • #499927
    Sezen ablayla tanışmak isterdim.bi hayranı gibi değil de oturup onun samimi bir arkadaşı gibi konuşabilmek isterdim...
  • sonerock • 1 Haziran 2006 14:50 • #500249
    Slash ile oturup içmek,çekmek vs.. isterdim:)))
  • da hui • 1 Haziran 2006 20:27 • #500279
    Richard Christy. Davulla ilgili bişeyler sorardım ne soracam...
  • cfh_arsenic • 2 Haziran 2006 10:07 • #500308
    dimebag darrel ile tanışmak isterdim ve niye öldüğünü sormak isterdim :((
  • ReigN13 • 3 Haziran 2006 12:45 • #500404
    Slash
  • bimar rocker • 8 Haziran 2006 18:02 • #500795
    HMMM şeyy:) james, bi de kirk,şey bi de larss,ee şeyyy:)
  • __BaRTuC__ • 8 Haziran 2006 20:35 • #500819
    otep in vokaliyle tanışmak isterdim.soracağım soruda "abla o ses nerden çıkıyo bi bakabilirmiyim?" olurdu
  • eternal_silent • 8 Haziran 2006 20:44 • #500822
    sentenced'in biricik vokali ville!
    sana sesleniyorum benimle tutkulu bir aşk yaşamak ister misin ya da benimle evlenir misin derdim..
    taneli jarvayla tanışıp nası oldu da ayı yogi haline gelebildinle başlar sabahlara kadar felsefik muhabbetler yapardım...
    hansi ile tanışmak isterdim ayrıca bright eyes'i söler frp oynardık..
    rammstein vokali till ile tanışmak soradan tüm grupla da tanışırdım...
    kamelotun vokaliyle tanışmak isterdim..
    simoneyle tanışıp çok güzelsin ama sesin benimki kadar kaliteli değil derdim kapışırdık iki soprano olarak..
    amon amarth vokali johan amcayla tanışıp göbeğine vurmak sakalını çekmek isterdim..
    soadla tanışıp karınlarını deşmek isterdim..ağrı dağı resmi yapardım deştiğim kısımlara şekilli deşerdim yani..
    evergreyin vokaliyle tanışmak isterdim..sorası benim özelim =P
    haggarddaki tüm elemanlarla tanışıp uzun saçlı klaksoncuyu dövmek isterdim..
    matt ile tanışıp melancholyi sölerdim..
    liste böyle uzar gider..
  • bordie • 8 Haziran 2006 20:59 • #500828
    vallah ben Hande Ataizi'ni tam unlu olmadan once cok iyi tanirdim, ayni spor salonuna giderdik, cok cici, cok sevdigim biriydi ama sanirim unlu olunca da burnu kalkanlar grubuna girdi.

    O zamanlarda gogusleri 'normal' idi, ama su an silikonlu olma sansi bence 100%!