-
ben biliyorum silikon
-
Sezen ablayla tanışmak isterdim.bi hayranı gibi değil de oturup onun samimi bir arkadaşı gibi konuşabilmek isterdim...
-
Slash ile oturup içmek,çekmek vs.. isterdim:)))
-
Richard Christy. Davulla ilgili bişeyler sorardım ne soracam...
-
dimebag darrel ile tanışmak isterdim ve niye öldüğünü sormak isterdim :((
-
Slash
-
HMMM şeyy:) james, bi de kirk,şey bi de larss,ee şeyyy:)
-
otep in vokaliyle tanışmak isterdim.soracağım soruda "abla o ses nerden çıkıyo bi bakabilirmiyim?" olurdu
-
sentenced'in biricik vokali ville!
sana sesleniyorum benimle tutkulu bir aşk yaşamak ister misin ya da benimle evlenir misin derdim..
taneli jarvayla tanışıp nası oldu da ayı yogi haline gelebildinle başlar sabahlara kadar felsefik muhabbetler yapardım...
hansi ile tanışmak isterdim ayrıca bright eyes'i söler frp oynardık..
rammstein vokali till ile tanışmak soradan tüm grupla da tanışırdım...
kamelotun vokaliyle tanışmak isterdim..
simoneyle tanışıp çok güzelsin ama sesin benimki kadar kaliteli değil derdim kapışırdık iki soprano olarak..
amon amarth vokali johan amcayla tanışıp göbeğine vurmak sakalını çekmek isterdim..
soadla tanışıp karınlarını deşmek isterdim..ağrı dağı resmi yapardım deştiğim kısımlara şekilli deşerdim yani..
evergreyin vokaliyle tanışmak isterdim..sorası benim özelim =P
haggarddaki tüm elemanlarla tanışıp uzun saçlı klaksoncuyu dövmek isterdim..
matt ile tanışıp melancholyi sölerdim..
liste böyle uzar gider..
-
vallah ben Hande Ataizi'ni tam unlu olmadan once cok iyi tanirdim, ayni spor salonuna giderdik, cok cici, cok sevdigim biriydi ama sanirim unlu olunca da burnu kalkanlar grubuna girdi.
O zamanlarda gogusleri 'normal' idi, ama su an silikonlu olma sansi bence 100%!