-
Morrissey'le tanismak isterdim-insallah, insallah ama insallah bu dilegim bu haftasonu gerceklesecek, tekrardan insallah. Ona soracagim bircok sorunun arasinda: have you ever thought of suicide and have your body eaten up by animals, to prove your point to the world and to somehow give back to animals what we all owe them-literally our own flesh and blood?
kusuruma bakmayin, soru Ingilizce oldu ama Turkcem yeterli degil bu soruyu cevirebilmek icin!
-
valla o kadar çok ki şimdi bi liste yapsam ohoooo
ama jimi hendrix ve yavuz çetin ilk başta olurdu...
-
Pentagram'dan bir kişiyle
tamamı devammı diye sorardım
-
tabikii keremcemlee tanısmak isterdimm:)
-
ne buluyo şu kızlar keremcem de anlmıyorum.o kadar ölüp bitilecek kadar :p
-
beşiktaşta sinan paşa pasajına git, cenk abi orda hep.. satriani ile tanışmak isterdim, büyük adam, müziğinden çok müzik anlayışı mükemmeldir.
-
biz pentagram iconda demir demirkanla konusma fırsatı bulduk.
arkadaşım sordu:pentagram son bir konser için bir araya gelemezmi??
demir demirkan uzun bir sure düşündükten sonra "bakarız" dedi.
sonra önündeki boş içki şişelerini görünce anladık ne kadar boş bir soru oldugunu
ama olsun biz yinede seviyoruz demir demirkanı :):):):)
-
ben onun kadar yakısıklısını gormedim henuz:P
-
amy leeyle tanışmak isterdim ve beni yanına alıp alamayacağını sorardım
-
Joe Satriani...