Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞANSINIZ OLSA HANGİ SANATÇIYLA TANIŞMAK İSTERDİNİZ VE NE SORARDINIZ

  • tolqing • 26 Mayıs 2006 16:53 • #499737
    BEN olsan björkle tanışmak isterdim benim ablam olurmusun derdim ya da senin kölen olim derdim
  • _amphibian_ • 26 Mayıs 2006 17:06 • #499739
    ben thom yorke la tanışmak isterdim çok çirkinsin ama seninle yine de evlenebilir miyim derdim:)))
  • karabasann88 • 26 Mayıs 2006 18:40 • #499752
    Kaan Tangöze ile tanışsam keşke başka bi şey istemiyorum yaa =P
  • ytSe_JaM • 26 Mayıs 2006 19:00 • #499754
    daniel gildenlöw_pain of salvation_ ya da mikael akerfelt_opeth_ le tanışmak isterdim ....onlara derdim ki ??hmm bence onları duyunca donup kalırdım .... :)
  • shrine • 26 Mayıs 2006 19:37 • #499755
    opethle (mikael martin yeni martin ve peter le) tanışma fırsatım oldu bu son konserde çok şey sormak isterdim ama sadece imza ve fotoyla yetindim bu da güzeldi
  • Necrophilliac • 26 Mayıs 2006 19:50 • #499756
    Bunun müzikle alakası ne acaba..
  • tolqing • 28 Mayıs 2006 02:05 • #499893
    ya senin hiç görmek istediğin sanatçı yok mu hani müzisyen de olur onlarda sanatçı
  • Attalos • 28 Mayıs 2006 03:27 • #499894
    metallica ile tanışmak isterdim metalin babası olmak nasıl bir duygu diye sorardım
  • paradigm_shift • 28 Mayıs 2006 07:21 • #499896
    hande ataizi ile tanışıp "memelerin silikon mu?" diye sormak isterdim.
  • Necrophilliac • 28 Mayıs 2006 09:43 • #499912
    O da "Bu gece bana gelde gör, hınzır şey seni." derdi:D

    Ben Muhammed Suiçmez'le tanışmak isterdim, tanıştım da, gayet mütevazi bir insan.