Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞANSINIZ OLSA HANGİ SANATÇIYLA TANIŞMAK İSTERDİNİZ VE NE SORARDINIZ

  • the_TW_named • 12 Haziran 2006 16:30 • #501077
    jben jamesle tanışmak isterdim o exlerden bi kaç tane almam lazım değişik değişik bi de larsla tanışmak isterdim bi de kirkle :S onun bıuyıklarını kesmek işterdim bizzat kendim
  • Rock_forever • 12 Haziran 2006 17:31 • #501082
    rahmetli ve delisi olduğum sanatçı barış manço ilen tanışmak isterdim..
    bi de lars'ı kolundan tutup beykoz sahilinde bi tur atmak isterdin keranacıyla :P
  • seattlesound • 12 Haziran 2006 20:20 • #501089
    Chris Cornell ile tanışmak isterdim...Soundgarden'ı niye dağıttınız eşşeoğlueşşek derdim...Bu RATM elemanlarıyla nereye kadar adamım derdim...
  • psychedelian • 12 Haziran 2006 21:47 • #501097
    roger waters
    david gilmour
    nick mason
    rick wright
    syd barret
    bob marley(öldü ama nese)
    john lennon(")
  • psychedelian • 12 Haziran 2006 21:49 • #501098
    birde
    britney spears ve amy lee ama farklı şartlar altında :p
    örneğin benim evde...
  • mustafa1135 • 13 Haziran 2006 00:04 • #501104
    van gogh la tanıışmak isterdim. saati sorar, ona yanlız olmadığını, ayrıca kulaklarının çok güzel olduğunu söylerdim...

    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • şeytanınHatunu • 24 Haziran 2006 10:23 • #501828
    yavuz çetinle tanışmak isterdim ama hiç şansım yok:(
  • maddest_angel • 24 Haziran 2006 11:03 • #501834
    ben çilekeşle oturup sohbet etmek isterdim birde şebnem var tabi sonra birde blue grubuyla tanımayı isterdim aslında baya var ama bu kadar yetr=))
  • merve_sebo • 24 Haziran 2006 21:07 • #501871
    sonsuza kadar şebo
  • cilekeş • 24 Haziran 2006 22:57 • #501877
    aynen şeboooo