lan bn bunların taa.. offf bukdar aşşağlık bir grub olabilir mi??
müzik üzerinden siyaset yapan ermeni devletinin kadrolu faşist pezevenkleri..
yıllarca osmanlı egemenliğinde bey paşa gibi yaşadılar, şerefsizler,yaptıkları adiliğe bak...gece gece sinir sistimim iki dakkada alt üst oldu,bunların adını gördğüm anda fiziksel olarak midem bulanıyor..
yauv baba sen bunu buraya eyi ettin koymuşssun ama, dinleyen gene dinler gene kafasını sallar bunların şarkılarıyla,
ne koyarsan koy önlerine mantık hep aynı, adamların müziği süper abi.. beni anti türkçülükleri, vatanıma sövmeleri ilgilendirmez, ben müziklerine bakarım...pöehhh