pess doğrusu yok böyle bişey yaa acayip sinirlendim gerzek herifler ya soykırımmış ne soykırımı yaa ne zaman kabul etcekler bunlar yok soykırım falan bi de yazmışlar türkiye suçunu kabul et Atatürk ün resmini koyup bi de üstüne killer yazmışlar pffff ya olmayan bişeyin yaygarasını yapıyolar bi de utanmadan klip çekmişler ...verdikleri görüntüler gerçek olsa bari düzenbaz herifler asıl soykırımcı olan onlar be... hamile kadınların bebeklerini karınlarından çıkarıp öldürdüklerini ufacık çocukların acımasızca öldürüldüğünü insanların gözleri çıkarılıp burunları kesilip topluca öldürüldüğünün yakıldığının resimlerini gördüm elimizde belgeler var hepsi gerçek kanıt bunların niye biri çıkıp bunlara ağzının payını vermiyo adamların elinde kanıt yok anca eylem yaparlar bizim elimizde kanıtlar var ama niye kimse bunları ortaya çıkarmıyo anlamıyorum yaa!!!!!!!!
bu grubu yaptıkları müziği zaten sevmiyordum müzik yoluyla siyaset yapıyo adamlar ...varlıklarını gereksiz buluyorum