mailin çok hoşuma gitti ve şunu demek istiyorum... Neden Grup Sahra...! güzel soru yanıtı şudur... bir yıldır isim arayışındayım bir ton isim buldum ama sürekli yurtdışında kullanılıyor çıktı moralim bozulduydu... Bulduğum bazı isimlerde de bir hafta gibi bir sürede piyasaya girip kullanıyor oluncada trajedik komedi ortaya çıkıyor :) adanaya giderken trende sigaralarımızı içerken çöl muhabbeti açıldı ve bas gitarcım alperen azından sahra kelimesi çıktı ve beynimdi bir yankılaşma başladı Grup SAHRA olarak alperen e dönüp ne dedin sen bir daha söyle bakalım dedim çöl dedi yok dedim sonra sahra... evet sahra diyince grup elemanlarımda aynı frekansta oldu ve GRUP SAHRA ortaya çıktı :) albüm çınıca pilavdan dönenin kaşığı kırılsın nedersin Soner kardeş :)) imza Grup SAHRA...