Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Grup_Sahra Senin O Gözlerin Varya bestesinin gerçek sahibi... Orjinal hali

  • Grup_Sahra • 31 Mayıs 2006 16:04 • #500191
    http://www.hemenpaylas.com/download/789998/SENIN_O_GOZLERIN_VARYA.mp3.html


    http://www.hemenpaylas.com/download/788581/VEREMEM.mp3.html
  • narkozz • 31 Mayıs 2006 18:37 • #500197
    beğenmediiiiiiiiiim
    çok kötüüüüüüü yani şahsen
    uykym geldi ya
    benim uyumamam lazım ders çalısıcam :'(
  • Grup_Sahra • 31 Mayıs 2006 22:22 • #500206
    mrh...

    ilginç bi mail... şuanda 2000 kişilik bi dinleyici kitlesine varmışız ve bir tek sen böyle bir mail yazmışsın olur böyle şeyler... herkes beğenecek diye bir kayide yok öyle değilmi. isnisnadır bu kaydeyi bozmaz :) duygularını neşterle aldırmış olmalısın ki böyle bir mail atmışsın neyse ilginç ama hoş birşey :) Grup SAHRA...
  • narkozz • 31 Mayıs 2006 23:05 • #500209
    merhabaaa

    yoo bence duygusuz söylemiş solistiniz. yani ne bileyim..
    bazı yerlerde ne dediğini de anlamadım
    aslında haklısın azıcık duygusuzumdur :)
    başarılarınızın devamını dilerim
    umarım daha büyük bir dinleyici kitlesine ulaşırsınız
    byeess
  • karabasann88 • 1 Haziran 2006 01:51 • #500224
    solistinizin kesinlikle duygulu söylediğine inanıyorum ama grup koridorun yorumunu bambaşka bence belki ben ilk onlardan duyup sevdiğim için böyle düşünüyorumdur..
  • sonerock • 1 Haziran 2006 14:27 • #500247
    üstad ben bişeyi merak ettim alakasız ama; neden ''grup sahra''? saçma gelebilir hatta tamam gülün ama bunu merk ediyorum özel bi neden:) bu arada şarkılar fena değil yolunuz açık olsun.. albüm yapın ben alırım söz:)
  • Grup_Sahra • 4 Haziran 2006 22:23 • #500531
    mrh...

    Öncelikle teşekkür ederim ama şunu açıklamaktan yoruldum Grup Koridor dan dinlediğinizi sandığınızı aslında başka bir kişi yorumlamış daha doğrusu benim yorumu çalıp kendince değiştirip arabex ve pop karışımı yapıp dağıtmış... bu olaydan ben Grup Sahra olarak ve Grup Koridor arkadaşlarımın başı ciddi şekilde ağrıdı... Koridor un resmi sitesinde bile benim adım yazılı www.koridor.net adresine girip panoyu okuyunca anlarsınız... Senin O Gözlerin Varya adlı eserin bana ait oldunun özellikle not tutuyorlar... iyi dinlemeler.... İmza :Grup Sahra
  • Grup_Sahra • 4 Haziran 2006 22:58 • #500535
    mrh...

    mailin çok hoşuma gitti ve şunu demek istiyorum... Neden Grup Sahra...! güzel soru yanıtı şudur... bir yıldır isim arayışındayım bir ton isim buldum ama sürekli yurtdışında kullanılıyor çıktı moralim bozulduydu... Bulduğum bazı isimlerde de bir hafta gibi bir sürede piyasaya girip kullanıyor oluncada trajedik komedi ortaya çıkıyor :) adanaya giderken trende sigaralarımızı içerken çöl muhabbeti açıldı ve bas gitarcım alperen azından sahra kelimesi çıktı ve beynimdi bir yankılaşma başladı Grup SAHRA olarak alperen e dönüp ne dedin sen bir daha söyle bakalım dedim çöl dedi yok dedim sonra sahra... evet sahra diyince grup elemanlarımda aynı frekansta oldu ve GRUP SAHRA ortaya çıktı :) albüm çınıca pilavdan dönenin kaşığı kırılsın nedersin Soner kardeş :)) imza Grup SAHRA...
  • Grup_Sahra • 4 Haziran 2006 23:01 • #500537
    merhabaaa

    Duygularını biraz olsun ortaya çıkarttıysam grubumla ne mutlu bize :)) solistiniz duygusuz söylemiş demişsin açıkcası baya güldük çünki bu yorum karşısında herkesin gözleri doldu ve ayakta alkışladılar sense duygu yok demişsin gene teşekkürler her türlü eleştiriye açığım :) iyi dileklerin için de ayriyeten teşekkürler....
    İmza Grup SAHRA
  • narkozz • 5 Haziran 2006 00:12 • #500538
    merhabaaa

    bana göre duygu yok dedim ben.
    siz de baya duygusalmışsınız yaa :)
    ya du ben bir daha dinleyeyim.
    şunu söyliyim benim duygusallığımı ölüm bile ortaya çıkarmadı ki bundan sonra kimse çıkaramaz :)
    saygılarımla
    başarılar.